Kişisel Yazılar

Yeni Seri: Yazmaya Başladıktan Sonra Yazamamak #1

yazamamakseri

Bu yazımda alttaki yazımdan bahsetmek istiyorum, saçma ve anlamsız gelse de böyle bir seri başlatmayı düşünmüyor değilim 🙂

İki gündür bir konuya odaklanmaya çalışıyorum “Kaliteli Bir Trafik İçin Sosyal Medya Kullanımı“. Ne zaman bir yazıya başlasam bu yazı ya tamamlanıyor ya konu dışına çıkılıyor ya da çöp kutusuna uçup gidebiliyor fakat bundan sonraki yazamadıklarımı bu seride toplayacağım. Bu serinin amacını yazarken bile yazacağım şeyleri unuttum. Blog yazarlarının yardımını bekliyorum.

tjb_cV

Yazmak isteyipte yazamadığım o yazı -_-

Yaklaşık 1-2 ay gibi zamandır bloguma ne içerik girebiliyorum nede değişiklikler, yeniliklerde bulunabiliyorum, bu durumdan artık şikayetçi olmaya başladım kendimce. Lafı fazla uzatmadan sosyal medyayı organik trafik için nasıl kullanmalıyız ona değineyim, bunun dışında sosyal medya kullanımında dikkat edilmesi gerekenler, sosyal medya kullanımında yapılan hatalar, sosyal medyanın gücü gibi başlıklara yazımda yer vereceğim.

Sosyal Medyayı Organik Trafik İçin Doğru Kullanma

Başlıktan da anlaşılabileceği üzere bir çok blog yazarı, internet sitesi sahibi kişiler bu konuda hassa davranmalıdır. Sosyal medya kaynaklarını kullanırken birtakım hususlara dikkat etmemiz gerekir, bu hususlar şu şekilde;

  • Sosyal medya hesaplarınızda ki paylaşımlar sizin ilginizi çeker mi?

Cevabınız evet mi? Tartışmaya gerek yok. Cevabınız hayır ise bu konu üzerinden şöyle bir geçelim. Bir sosyal medya kullanıcısı olarak takip ettiğiniz, arkadaşlık kurduğunuz kişilerin etkileşimlerine göz atın, etkileşimi yüksek, organik olan kullanıcılar sosyal medya kullanımında kendilerine bir yol çizmiş ve amacını doğru şekilde yapanlardır (benim gözümde tabii). Kendinize bir yol çizin, paylaşımlarınızı 3. kişi gibi görerek yapın. Doğru paylaşım, doğru bir izlenimdir. Doğru izlenim ise organik bir kitledir 🙂

Sosyal Medya Kullanımında Dikkat Edilmesi Gerekenler ve Yapılan Hatalar

Facebook, twitter gibi platformların kullanım amaçları yaş ortalamasına göre değişir, dur dayanamadım hemen ona değinmek istiyorum ben;

Facebook:

Yaş 13-16 arası kullanım: Ergenlik kullanımıdır, amaç ve hedef organik bir kız, organik bir çevre, giderli bir klavyedir.

Yaş 17-20 arası kullanım: Kurulan bir dostluk, bu dostluk çerçevesinde asosyal bir aşk, birkaç takıntı, biraz giderli durumlar ve gençlik gözünün yavaş yavaş açılmasıdır.

Bla bla bla 35-60 yaş arası kullanım: Organik kızdan ziyade organik bal yenerek kullanılan, amaç ve hedef mrb tanışalımmı olan kullanımdır. Bkz;

142642157055057742aef13_big

Sosyal medyada farketmeseniz bile yapılan bir hata bütün sosyal medyayı çalkalamaya yetebilir kendinizi internette bulmanıza sebep olabilir veya hayatınızın mahvolmasına bile neden olabilir. Daha dikkatli bir kullanım için

Yazar Hakkında

Seyit Ali DOĞAN

98 yılında Kayseri'de doğdum ve halen Kayseri'de yaşamaktayım. Lise eğitimime Bilgisayar Programcılığı sürdürerek devam ediyorum.

2 Yorum

Yorum yap